About Me

My photo
simple life make me work harder..

Saturday 24 March 2012

bola dan saya

ok kali ne mau share psal bola plak....alar msti ramai d antara kamu ne pun minat main bola kan...i'm sure 99.9% society knoe how to play football and love to play football...tapi ada ppuan pelik tgk llki main bola...dlm fikiran dorg 'knp pemain bola ne budu btul mau lari sini-sana p kejar tu bola'..!!!ok kpd wanita2 sedemikian, klau mau tau sukan bola sepak ne mcm hisap dadah..pengaruhnya sgt kuat then bila main kita bole lupa sume bnda..seriously 4 me, football can make me forget about my problem and give me spirit to do something better...better???yala kebaikan, at least masa lapang tu aku bole isi dgn akt yg berfaedah...then sbb bola ne juga aku dpat menempatkan diri d kalangan pelajar2 cemerlang d universiti malaya..thankz god...so kpad yg minat bermain bola tu nshat sya truskan usha anda untuk menjdi player yg terbaik...maju lah sukan untuk negara.....bha sya hidangkan kamu dgn sedikit gmbr2 sya k...:-)



ahh...ne team aku kat universiti...UM...kami main peringkat liga IPT ja...aku suka gambar ne sebab aku skor gol kemenangan...haha.. 


ne team futsal..hehe...slalu ga la main ngan membe aku ne kat U..

haha...tgk aku da mcm main lompat jauh plak...permasa fc...

muka penyangak...ne team kg...maranti kids yew...kapten2...kih3

penyokong tegar malaysia..time ne malaysia vs jepun...mas klah 4-0..

finally dis is me...i love to play football....actly byk lgi gmbr2 menarik tpi xkan la mau upload sume kan...hehe....



No comments:

Post a Comment